Συχνές ερωτήσεις

 

Γιατί πρέπει να εγγραφώ για να πραγματοποιώ αγορές?

 Η εγγραφή σας σε εμάς, βοηθάει να επιταχυνθεί η διαδικασία της παραγγελίας και σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τις παραγγελίες και τις επιστροφές σας σε απευθείας σύνδεση.

Με την εγγραφή μου, αυτομάτως θα λαμβάνω διαφημιστική ηλεκτρονική αλληλογραφίας από εσάς;

Όχι, εκτός και αν εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο. Αν επιλέξετε να εγγραφείτε, μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή σας από τη λίστα οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.

Αν εγγραφώ, θα διαθέσετε τα προσωπικά μου δεδομένα σε άλλες εταιρείες;

 Όχι δε θα διαθέσουμε τα δεδομένα σας σε άλλες εταιρείες.

 

Πόσο ασφαλής είναι η ιστοσελίδα σας?

 Όσο ασφαλής μπορεί να γίνει. Αποθηκεύουμε με ασφάλεια κάθε πληροφορία που παρέχετε, χρησιμοποιώντας υψηλού επιπέδου SSL τεχνολογία κρυπτογράφησης, την πιο προηγμένη ασφάλεια λογισμικού που διατίθεται για διαδικτυακές συναλλαγές.

 

Μπορώ να προσθέσω ένα αντικείμενο στην παραγγελία μου, αφού την έχω ολοκληρώσει;

 Δυστυχώς δεν μπορείτε. Θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστή παραγγελία για οτιδήποτε επιπλέον θέλετε να αγοράσετε.

 

Γιατί απορρίφθηκε η κάρτα μου;

 Η τράπεζα σας, μπορεί να σας ενημερώσει για ποιο λόγο δεν έγινε δεκτή η κάρτα σας.

 

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα με κάποια παραγγελία μου?
 
Επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας στο 2310-423873 η στείλτε μας e-mail στο info@letif.gr
Η αγορά μου δεν ολοκληρώθηκε αλλά νομίζω ότι με έχετε χρεώσει με το ποσό.
 
Όταν εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας για να πληρώσετε για την παραγγελία, η τράπεζα σας αυτομάτως αφαιρεί το χρηματικό ποσό, από το διαθέσιμο λογαριασμό σας, ωστόσο όμως η χρέωση δεν ολοκληρώνεται μέχρι να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας. Αν δεν σας αποστείλουμε την παραγγελία σας, δε σας χρεώνουμε και τα χρήματα σας, αυτομάτως επιστρέφονται στο λογαριασμό σας από την τράπεζα. Η διαδικασία αυτή, χρειάζεται περίπου τρεις εργάσιμες μέρες, ωστόσο όμως το ακριβές χρονικό πλαίσιο εξαρτάται από τον πάροχο της κάρτας σας και την τράπεζα σας. Αν το χρονικό πλαίσιο ξεπεραστεί ή είστε πελάτης της PayPal και το χρηματικό ποσό δε σας έχει επιστραφεί, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στο
τηλ 2310-423873
Ποιες εταιρείες χρησιμοποιείτε για τις παραδόσεις;
 
Χρησιμοποιούμε τα ΕΛΤΑ

Ευχαριστούμε που προτιμάτε το ηλεκτρονικό κατάστημα Le tif για τις αγορές προϊόντων που αφορούν την περιποίηση των μαλλιών σας…